جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام یادگاری

حوزه/ مردم باید در عمل به سبک زندگی و سیره رضوی ملتزم باشند و به هر گوشه‌ای از زندگی مبارک حضرت امام رضا(ع) که بنگریم، متوجه می‌شویم که می‌توان در هر کاری از آن حضرت الگو گرفت و سبک زندگی اصیل اسلامی را از ایشان آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین،حجت الاسلام مهدی یادگاری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین ضمن تشکر و قدردانی از استقبال بی نظیرمردم ولایتمدار استان قزوین از خادمین بارگاه مطهر امام رضا (ع) گفت: حرکت کاروان خادمان بارگاه منور رضوی و استقبال پرشور و گسترده مردم از آنان، خاری در چشم دشمنان شیعه به ویژه وهابیت و داعشی‌ها است.

وی افزود:  حرکت کاروان خادمان رضوی در مناطق مختلف در دهه کرامت پاسخی کوبنده به افرادی بوده که ادعای فهم قرآن را داشته، اما هیچ‌گونه التزامی به آیات قرآن کریم ندارند.

مبلغ کاروان خادمان بارگاه منور رضوی در استان قزوین با بیان اینکه تمسک به ائمه‌اطهار(ع) ریشه قرآنی دارد، ادامه داد: مردم باید در عمل به بک زندگی و سیره رضوی ملتزم باشند و به هر گوشه‌ای از زندگی مبارک حضرت امام رضا(ع) که بنگریم، متوجه می‌شویم که می‌توان در هر کاری از آن حضرت الگو گرفت و سبک زندگی اصیل اسلامی را از ایشان آموخت.

وی افزود: در دنیای پرتلاطم امروز اگر فردی دست در دست خداوند، قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) نگذارد و راه صحیح زندگی را در پیش نگیرد، سعادت دنیا و آخرت نصیب  او نمی‌شود.

حجت الاسلام یادگاری تصریح کرد: اگر محبان و دوستداران ائمه‌اطهار(ع) تمام فعالیت‌ها و کارهای خود را با هدف عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) و کسب رضایت آن‌ها انجام دهند، بر مشکلات زندگی پیروز می‌شوند و احساس خستگی و ناامیدی نمی کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha