جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ کار و تلاش برای ترویج فرهنگ رضوی نوعی عبادت محسوب می شود و باید از برنامه هایی که در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ رضوی صورت گیرد، به طور ویژه حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام حسین انصاری در دیدار با خادمین و مبلغین بارگاه حضرت امام رضا (ع) که در مسجد جامعه این شهر برگزار شد گفت: حضور خادمین حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در قالب این جشن ها در میان اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها فضای معنوی مطلوبی را ایجاد می کند که اشاعه فرهنگ رضوی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: وجود نورانی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سراسر ایران اسلامی را به فرهنگ رضوی و اهل بیت (ع) منور کرده و مردم ایران همواره ارادت ویژه خود را نسبت به این بزرگواران ابراز کرده اند.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و همچنین خواهر بزرگوار ایشان کریمه اهل بیت (س) آموزه های گران قدری را برای بشریت داشته اند که باید از آموزه های نورانی آنان در زندگی خود بهره ببریم تا در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

امام جمعه دانسفهان گفت: کار و تلاش برای ترویج فرهنگ رضوی نوعی عبادت محسوب می شود که ما نیز از برنامه هایی که در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ رضوی صورت گیرد، به طور ویژه حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: باید با برنامه های مناسب فرهنگی و مذهبی، مردم و جوانان را در جریان معارف مکتب حیات بخش اسلام و قرآن قرار داد، چون همه عزت ها و سعادت ها در گرو گسترش همین فرهنگ است.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: خداوند برای هدایت ما الگو و اسوه‌هایی قرار داده است که باید به آنها نزدیک شویم و از وجود پاک آنها بهره ببریم که یکی از این الگوها وجود با برکت ائمه معصوم (ع) است.

وی اظهار کرد:  فرمایشات و فعالیت‌های امام رضا(ع) در راه گسترش دین بسیار چشمگیر بوده بنابراین باید سبک زندگی حضرت الگوی مردم و جوانان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha