جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ حجت الاسلام افشار با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته از سوی دشمنان در راستای تضعیف اسلام ناب در جهان و ضربه زدن به تشیع، اظهار کرد: امروز باید طلاب و روحانیون با استفاده از ابزارهای ارتباطی روز دنیا، اجازه ندهند دشمنان و بدخواهان نظام به اهداف شوم خود دست یابند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، امروز در جلسه کارگروه همکاری حوزه علمیه با ستاد اربعین حسینی، گفت:  امروز دنیا نیازمند معرفی چهره واقعی اسلام است، اسلامی که دشمنانش می کوشند چهره ای خشناز آن نشان داده و موج اسلام هراسی را در بین مردم کشورهای جهان به راه بیاندازند، لذا باید اسلام را در سایه همدلی، وفاق و همراهی مسلمانان معرفی کرد.

مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین افزود: شیعیان سراسر عالم با حضور گسترده و عاشقانه خود در کنگره بین المللی پیاده روی اربعین چهره واقعی اسلامی ناب محمدی را به جهان نشان دادند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته از سوی دشمنان در راستای تضعیف اسلام ناب در جهان و ضربه زدن به تشیع، اظهار کرد: امروز باید طلاب و روحانیون با استفاده از ابزارهای ارتباطی روز دنیا، اجازه ندهند دشمنان و بدخواهان نظام به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام افشار به فعالیت های تبلیغی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در مدت حضور طلاب و روحانیون در مسیر نجف - کربلا و کاظمین - کربلا تیم های رسانه ای همه روزه در سه نوبت با شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین ارتباط زنده ومستقیم داشتند و از فعالیت های روحانیون حوزه قزوین برای هم استانی ها گزارش می کردند.

مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین افزود: ساخت دو فیلم مستند «در مسیر عشق» از فعالیت های روحانیون حوزه استان در موکب ها از اقدامات دیگر حوزه علمیه قزوین در بخش فرهنگی -تبلیغی و رسانه ای بود.

حجت السالام افشار با اشاره به نقش طلاب و مبلغان حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی (ع)، خاطرنشان کرد: از طلاب و فضلاء حوزه  قزوین باید به سبب حضور در بخشهای مختلف مسیر پیاده روی مراسم اربعین حسینی (ع) و تبلیغ معارف دین و ارشاد زائران تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 200 روحانی از حوزه استان برای انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی و اقامه نماز جماعت در موکب های مسیر پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند که امسال با هماهنگی  بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حوزه علمیه قزوین، تعداد بیشتری از روحانیون به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha