جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی به محله سیلوان در بیت المقدس حمله کرده، با عکس برداری از خانه‌ها و املاک ساکنان فلسطینی در این منطقه موجبات نگرانی و ترس و وحشت را در میان مرم برانگیختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، نظامیان رژیم صهیونیستی و مقامات به اصطلاح شهرداری اسرائیل روز جمعه به محله سیلوان در بیت المقدس حمله کرده و از خیابان‌ها و املاک فلسطینیان در این منطقه عکس‌برداری کرده، باعث ایجاد ترس و وحشت در میان ساکنین و برانگیختن نگرانی میان آنان از احتمال تخریب منازل شدند.

به گفته شاهدان عینی، صهیونیست‌ها به چندین منطقه یورش برده و یک تور «تحریک آمیز» به راه انداختند و از داخل خودروهایشان از چندین ساختمان، خیابان‌ها و منازل عکس‌ گرفتند.

فخری ابودیاب سخنگوی جامعه محلی مدافعان سیلوان گفت: مقامات به اصطلاح شهرداری اسرائیل به طور روزمره و در تلاش برای وحشت‌زده ساختن ساکنان و ایجاد بی‌ثباتی به اینجا یورش می‌آورند. ساکنان محلی نیز از عکس‌برداری این افراد از ساختمان‌ها و منازل مردم دچار وحشت می‌شوند زیرا می‌دانند این اقدام به معنای آغاز روندی است که به زودی منجر به تخریب خانه‌های آن‌ها می‌شود.

* رژیم صهیونیستی هجوم تازه‌ای از آزار و اذیت بر مردم بیت المقدس به کار گرفته است

وی افزود: در پی کمپینی که دو هفته پیش برای حمایت از مسجدالاقصی به راه افتاد و اتفاقات بعدی، رژیم صهیونیستی از آن زمان تا کنون هجوم تازه‌ای از آزار و اذیت و وارد ساختن فشار بر مردم بیت المقدس به کار گرفته است و  به مجازات جمعی ساکنان می‌پردازد.

یورش اسرائیل به شهرها، روستاها، اردوگاه‌های آوارگان و مناطق مختلف فلسطین به امری روزمره و عادی در بیت المقدس شرقی و کرانه باختری تبدیل شده است. و براساس اسناد جمع آوری شده توسط سازمان ملل متحد، میانگین یورش‌ها و حملات صهیونیست‌ها به خانه‌های مردم، 2 هفته یک بار بوده که 95% این آمارها مربوط به بعد از سال 2016 بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha