چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
​تخریب خانه فلسطینی در بیت المقدس، ربودن ۱۳ فلسطینی در کرانه باختری

حوزه/بر اساس آخرین اخبار ارسالی از اراضی اشغالی، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش شبانه ۱۳ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری دستگیر کرده، دو خودرو را مصادره و یک منزل را تخریب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از WAFA، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، 13 فلسطینی را ربوده و دو خودرو متعلق به مالکان فلسطینی را مصادره کردند.

به گفته منابع امنیتی و جامعه زندانیان فلسطینی، نیروهای اشغالگر قدس با یورش شبانه به منازل فلسطینیان و تفتیش و غارت خانه‌های مردم در مناطق مختلف جنین و همچنین در شمال کرانه باختری، 9 تن از ساکنان فلسطینی را بازداشت کردند.

در ناحیه دیگر شمال کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی به شهر نابلس حمله کرده و یک فلسطینی را از محله راس العین ربودند.

آنها همچنین یک حمله مشابه را به شهر هوورا در جنوب نابلس انجام دادند،  و در آنجا یک زندانی سابق فلسطینی را دستگیر کرده و کامیون متعلق به وی را نیز مصادره کردند. یک فلسطینی دیگر از منطقه قلقیلیه در شمال کرانه باختری نیز ربوده شد.

در این میان نظامیان با حمله به خانه یک فلسطینی در الدخیریه در جنوب الخلیل، خودروی متعلق به ساکنان را مصادره کردند.

تخریب یک منزل فلسطینی در بیت المقدس

نظامیان اسرائیلی همچنین منزل یک فلسطینی در محله جبل المکابیری از اراضی اشغالی در بیت المقدس را تخریب کرده و یک خانواده 4 نفره را بی‌خانمان کردند.

حمزه شالودی به خبرنگاران گفت: بولدوزرها با مشایعت نیروهای زیاد پلیس و همراه با خدمه شهرداری اسرائیل، بدون اطلاع قبلی به اینجا آمده و خانواده را مجبور به تخلیه سریع خانواده کردند. ما با عجله بعضی از اثاثیه را بیرون آوردیم اما مجبور شدیم بیشتر وسایلمان را در خانه باقی بگذاریم  و در زیر آوار باقی ماندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha