جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام قاضی خانی با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ در کشور؛ به خصوص مناطق محروم، گفت: حوزه های علمیه باید با رویکردی جهادی نسبت به مسأله تبلیغ در مناطق محروم فعالیت نموده و معارف الهی را به تشنگان راه حق و حقیقت برسانند.

حجت الاسلام اصغر قاضی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به عملکرد این معاونت در سال جاری گفت: عمده فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان اعزام مبلغ جهادی به روستاهای فاقد روحانی است.

وی با اشاره به تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان بیان داشت: با توجه به تأکید فراوان آیت الله موسوی اصفهانی در راستای اجرایی سازی طرح جهادی مبلغان، کمک حوزه علمیه همدان به این دفتر از طریق اعزام مبلغان جهادی به روستاها و مکان های تبلیغی فاقد روحانی است.

حجت الاسلام قاضی خانی ادامه داد: لازم به ذکر است معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان در راستای توسعه اعزام های جهادی شب های جمعه در استان، 50 روستای فاقد روحانی و محروم را تحت پوشش خود قرار داده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به فعالیت های تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان ساخت: این معاونت با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اکثر نقاط تبلیغی را در ماه مبارک رمضان تحت پوشش قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به موانع موجود در راستای اعزام مبلغ بیان داشت: یکی از  برنامه های مورد توجه معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان بررسی و حل مشکلات و موانع اعزام مبلغ در مراکز تبلیغی است.

حجت الاسلام قاضی خانی تصریح کرد: بدیهی است برای حل مشکلات و موانع تبلیغ و اعزام مبلغ نیاز به برگزاری جلسات پیاپی توسط شورای تبلیغی استان و پیگیری های اعزام مبلغ در این راستاست که تاکنون 16 مبلغ به روستاهای فاقد روحانی بالای 1000 نفر جمعیت در استان اعزام شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در پایان با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ در کشور؛ به خصوص مناطق محروم اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با رویکردی جهادی نسبت به مسأله تبلیغ در مناطق محروم فعالیت نموده و معارف الهی را به تشنگان راه حق و حقیقت برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha