جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کارگر - جامعه المصطفی

حوزه/ حجت الاسلام کارگر فعال سازی روز افزون ظرفیت های زبانی المصطفی در حوزه زبان و ادبیات فارسی را از تأکیدات ریاست جامعه المصطفی برشمرد و گفت: باید با ظرفیت سنجی های صورت گرفته، حداکثر توان طلاب و دانش پژوهان را در راستای نشر معارف ناب الهی فعال نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام کارگر، در مراسم اختتامیه دوره تربیت مدرس آموزش زبان فارسی ویژه طلاب کشور هندوستان که در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی برگزار شد، تصریح کرد: باید با ظرفیت سنجی های صورت گرفته، حداکثر توان طلاب و دانش پژوهان را در راستای نشر معارف ناب الهی فعال نماییم.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره آموزشی افزود: جمع حاضر از طلاب، دانش پژوهان و دانش آموختگان هندوستانی جامعه المصطفی هستند، که با توجه به تأکیدات نماینده المصطفی در هندوستان، مبنی بر لزوم توجه به برگزاری دوره تربیت مربی و استاد زبان فارسی در هند، در این دوره شرکت نمودند.

رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی اظهار داشت: بعد از فراخوان میان طلاب هندوستانی جامعه المصطفی، تعداد 60 نفر برای حضور در این دوره ها، اعلام آمادگی کردند، که بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته، 25 نفر موفق به حضور و شرکت در این دوره شدند.

وی با تأکید بر این که مدرسه المهدی به موفقیت های قابل توجهی از جمله برگزاری دوره های تربیت اساتید در کشورهای مختلف دست یافته است، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های متعدد، تربیت مدرس به ویژه در حوزه زبان فارسی برای دانش پژوهان منطقه ای از مهمترین دستاوردهای مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی به شمار می رود.

حجت الاسلام کارگر فعال سازی روز افزون ظرفیت های زبانی المصطفی در حوزه زبان و ادبیات فارسی را از تأکیدات ریاست جامعه المصطفی برشمرد و یادآور شد: این دوره با حضور دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در دو بخش آزمون کتبی و عملی برگزار شد که از میان 25 نفر 23 نفر موفق به دریافت گواهی پایان دوره و اخذ مجوز برگزاری دوره های تدریس زبان فارسی شدند.

گفتنی است: در پایان این مراسم مدرک پایان دوره شرکت در دوره تربیت مدرس آموزش زبان فارسی ویژه طلاب کشور هندوستان به ایشان اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha