جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حکومت بحرین مردم را از اقامه نماز در مسجد امام صادق (ع) منع کرد

حوزه/ نیرو های آل خلیفه برای پنجاه و هشتمین بار از برگزاری نماز جمعه در بحرین جلوگیری کرد و اجازه نداد امام جماعت مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز وارد این شهرک محاصره شده، شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های آل خلیفه برای پنجاه و هشتمین بار از برگزاری نماز جمعه در بحرین جلوگیری کرد و اجازه نداد که امام جماعت مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز وارد این شهرک محاصره شده، شود.

فعالان این اقدام را از برجسته ترین علائم شکنجه برنامه ریزی شده طایفه ای دانستند که رژیم آل خلیفه در حق ساکنان اصلی این کشور (شیعیان) مرتکب می شود.

به موازات حضور نیرو های نظامی در اطراف شهرک الدراز، شبه نظامیان مسلح برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز که اهالی قبل از هجوم خونین دوم خرداد1396 (23 مه 2017م) راه اندازی می کردند، اطراف مسجد را محاصره کردند.

محاصره محله های شهرک الدراز و حصر اجباری آیت الله عیسی قاسم و محاصره منزل ایشان توسط خودرو های زره پوش بعد از هجوم خونین دوم خرداد (23 مه) آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

با ادامه یافتن قطع ارتباط با آیت الله عیسی قاسم و عدم امکان تماس با ایشان در منزل، نگرانی ها در خصوص زندگی و سلامت آیت الله قاسم روز افزون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha