جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رجایی و باهنر

حوزه/حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دولتمردان با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر نباید اسیر قدرت شوند، گفت: پرورش افرادی همچون رجایی و باهنر در جامعه، ارکان و آرمان‌های انقلاب را حفظ می‌کند.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خراسان شمالی، با تبریک هفته دولت و با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از این دو شهید به‌عنوان الگویی برای همه دولتمردان یاد کرد.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود، افزود: مسئولان و دولتمردان نیز باید با همین روحیه و با برنامه‌ریزی برای عمل به وعده‌هایشان به مردم گام بردارند

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: در نظام اسلامی که بر پایه خون شهدا شکل گرفت کسانی باید مدیر شوند که اهلیت و شایستگی در آن‌ها باشد

وی ادامه داد: مسئولیت داران در جامعه اسلامی به‌مثابه مجاهد عرصه پیکار باید عمل کند و مثل یک مجاهد مراقب خواب نماندن در مقابل برنامه‌های دشمن باشد.

به گفته امام‌جمعه موقت جاجرم، آن چیزی که شهیدان رجائی و باهنر را الگو کرد اخلاق و کار جهادی بود چراکه ساعت کار اداری نمی‌شناختند و خستگی‌ناپذیر عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت به این ملت، انسان را در پیشگاه خداوند سربلند می‌کند، افزود: خدمت بی‌منت به مردم باید سرلوحه کاری مدیران و مسئولان باشد چون مردم ولی‌نعمت ما بوده و همه ما در برابر ملت مسئول هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خدمت به مردم توفیقی الهی است که مسئولان باید آن را قدر بدانند گفت: اگر در مسئولیت خود کوتاهی و سستی کنیم  باید پاسخگوی اعمال خود در پیشگاه خداوند و شهدا باشیم.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولتمردان اظهار داشت: معظم له دو وظیفه را از مهم‌ترین وظایف برشمردند که گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور ازجمله آن‌ها است و برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی و تلاش شود.

امام‌جمعه موقت جاجرم خاطرنشان کرد: شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب و اسلامی و ولایت و بهترین اسوه برای خادمانی هستند که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha