جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 424364
۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
حمیدرضا شیخ‎الاسلام - آموزش و پرورش قم

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از حضور روحانیون و برگزاری نماز جماعت در ۹۵ درصد مدارس استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمیدرضا شیخالاسلام ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش در استان قم گفت: ۲۴۱ هزار دانش آموز در سطح استان فعالیت دارند که نسبت به سال گذشته ۶ هزار دانش آموز بیشتر است.

وی افزود: همه این توفیقات در سایه عنایات الهی و ارتباط موثر با خانوادههای دانش آموزان و محور قراردادن مدارس و حذف زوائد بروکراتیک و چرخه نادرست توزیع نیروی انسانی و... بوجود آمد.

شیخ الاسلام یادآورشد: حضور گسترده ائمه جماعات در مدارس استان قم و همچنین حضور ۱۰۲هزار نفر در مسابقات قرآنی از جمله ثمرات ارزشمند فعالیت‏های فرهنگی در مدارس استان است.

وی تصریح کرد: در این زمینه با تفکیک منابع آموزشی درس احکام این دروس در دو سطح دختران و پسران در بین نمازهای جماعت به دانش آموزان آموزش داده می شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: اصرار زیادی روی حضور مستمر روحانیون در مدارس داریم و بیش از 700 طلبه در مدارس استان قم، نماز جماعت را بپا می دارند که این فعالیت در مساجد محل نیز صورت می گیرد؛ برخی از این طلاب به صورت دو شیفت نماز جماعت را در مدارس به پا می دارند.

شیخ الاسلام تصریح کرد: 95 درصد مدارس استان قم مزین به حضور روحانیون هستند و امیدواریم و تلاش داریم که این پوشش به شکل جامع انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha