جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان برای هدف قراردادن حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع طلاب تهران گفت: حوزه بستر تحقق انقلاب اسلامی بوده است و سپس ایده ای را در سراسر جهان مطرح کرده است که این ایده در منطقه مطرح است و آرام آرام به سمت جهانی شدن حرکت می کند.

وی افزود: دشمنان پس از بررسی های بسیار به این نتیجه رسیده است که باید در حوزه نفوذ کنند، زیرا یک موسسه آمریکایی نیز بیان کرده است که اشتباه کردیم در دانشگاه سرمایه گذاری کردیم، بلکه باید برای ضربه زدن اساسی به انقلاب روی حوزه سرمایه گذاری می کردیم.

معاون تبلیغ و امور فرهگی حوزه تصریح کرد: وقتی مادر این تفکر انقلابی در حوزه است و دشمن نیز به این مساله توجه کرده است که باید مرکزیت را به اشکال مختلف هدف قراردهد قطعا امور مختلف از جمله حاشیه حوزه و ارتباط با فضلا و محصلین حوزه در دستور کار آنها است.

وی افزود: اگر حوزه، حوزه انقلابی باشد قطعا باید از ارزش های دینی دفاع کند؛ در نهایت باید نظام اسلامی که ضامن اجرای بخشی از ارزش های دین است را حمایت کند ؛اگر  دشمن بتواند به ارزش های نظام ضربه بزند به دنبال ضربه زدن به اخلاقیات و مسایل دینی نیز خواهد بود.

حجت الاسلام والسملمین نبودی با ذکر این مطلب که فلسفه وجودی ما دفاع از ارزش های دینی است، بیان کرد: دشمنان برای حوزه برنامه های متعددی چیده اند؛ بدنه حوزه علمیه توجه به نظام و دفاع از ولایت فقیه و شخص رهبر انقلاب اسلامی است؛ اگر غافل شویم احتمال داردکه نیروهایی از ما را جذب کنند و ضربه هایی بزنند.

وی گفت: البته آنها توان نابودی ندارند و فقط می توانند این قدرت و توان را کمرنگ کنند و کسانی که در این زمینه با دشمنان همکاری کردند باید در قیامت پاسخگو باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha