دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرسه علمیه کوثر

حوزه/ تروریست‌های تکفیری داعش با انتشار چگونگی شهادت مدافعان حرم به دنبال ایجاد رعب و وحشت بودند، غافل از اینکه جوانان با ایمان، با الگوبرداری از سیره امام حسین(ع)، مشتاقانه به استقبال شهادت می‌روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد رضا فلاح صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر خواهران در گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم،شهید محسن حججی اظهارکرد: محسن حججی فرزند دلیر ایران اسلامی این روزها همه را متحیر و عاشق نگاهش کرده است، نگاهی که پشت خود نشان از ایمان به راهی که رفته است دارد.

وی با بیان این که شهید ححجی جان خود را فدای امنیت و آرامش مسلمانان کرد، افزود:  این شهید بزرگواردر راه مبارزه با متجاوزان کوردل به حریم اسلام و اهل بیت (ع)، سرافرازانه به سید الشهدا (ع) اقتدا کرد.

فعال فرهنگی تصریح کرد: تروریست‌های تکفیری داعش با انتشار چگونگی شهادت مدافعان حرم به دنبال ایجاد رعب و وحشت بودند، غافل از اینکه جوانان با ایمان، با الگوبرداری از سیره امام حسین(ع)، مشتاقانه به استقبال شهادت می‌روند.

فلاح خاطرنشان کرد: این شهید با تاسی از حضرت زینب(س) در مجلس یزد، در هنگام اسارت با چهره‌ای مصمم و آغوش باز، به استقبال شهادت رفت و همه توطئه‌های داعشیان در ایجاد رعب و حشت را نقش بر آب و ناکام گذاشت.

وی افزود: آنها فکر می‌کردند اگر خشونت در شهادت مدافعان حرم را منتشر کنند، رعب و وحشت مردم را فرا می‌گیردف در حالی که برخلاف انتظارها، جوانان اسلامی نترسیده و با عزمی دوچندان، راه شهیدان مدافع حرم را ادامه می‌دهند.

فلاح با بیان اینکه لحظات خداحافظی و ایمان به شهادت در راه دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و حرم مطهر فقط یک ادعا و یک شعار نبود، بیان داشت: شهادت از منظره شهدا و جوانان، شعاری توأم با شعور و عمل است.

وی ادامه داد: شهادت مدافعان حرم به ما ثابت کرد؛ نخست اینکه دشمنان ما نادانند و نمی‌فهمند که خون پاک و مطهر شهید، نقش اصلی و بی‌بدیلی را در زندگی خود و دیگران بازی می‌کند و خواسته یا ناخواسته هزاران و بلکه میلیونها نفر به میدان ‌آورده و راه شهدا ادامه می‌یابد.

این فعال فرهنگی اظهار کرد: شهید محسن حججی در فعالیت‌های فرهنگی و اردوهای جهادی پیشتاز بود و بر اساس گفته دوستان و آشنایانش تمام تلاشش برای به سرانجام رساندن اقدامات فرهنگی بود.

وی در پایان گفت:فضای مجازی و واقعی سرشار از نام محسن حججی شد و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که شجاعت، دلاوری و مردانگی او را تحسین نکند، وامروز  نوجوانان و جوانان بسیاری او را الگوی خود قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha