جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ذی الحجه حجت الاسلام سید عمار حکیم در جریان بازدید از یکی از مراکز سرپرستی از کودکان یتیم در بغداد از تلاش های صورت گرفته برای سرپرستی و نگهداری از کودکان یتیم قدردانی کرد و خواستار حمایت بیشتر از آنها شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرا رسیدن اعیاد ذی الحجه  حجت الاسلام سید عمار حکیم در جریان بازدید از یکی از مراکز سرپرستی از کودکان یتیم در بغداد از تلاش های صورت گرفته برای سرپرستی و نگهداری از کودکان یتیم در استان بغداد قدردانی کرد.

وی افزود: چنین مراکزی روح ملی را در جامعه تقویت می کند و موجب رشد و توسعه استعدادها می شود و ما از مسئولان عراق می خواهیم برای تاسیس تعداد بیشتری از مراکز سرپرستی ایتام تلاش کنند تا بتوانیم در عراق کودکان بی سرپرست بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم؛ چراکه امروز کودکان زیادی به خاطر جنگ ها بی سرپرست و آواره شده اند و نیازمند کمک جامعه هستند.

رئیس حزب حکمت عراق ادامه داد: برای رسیدن به این هدف نیاز است دولت با سازمان های اجتماعی و افراد خیر و توانمند ارتباط برقرار کند و همکاری های لازم برای رسیدن به این هدف صورت بگیرد.

سید عمار حکیم همچنین با حضور در میان مردم در میدان های بغداد،‌شادی عید قربان را با آنها شریک شد و با تعدادی از مردم بغداد عکس یادگاری گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha