جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان شکست محاصره جنایتکارانه دیر الزور را به رئیس جمهور، ملت و نیرو های مسلح سوریه تبریک گفت و آن را مقدمه آزادی مناطق باقی مانده از تصرف گروهک تروریستی داعش دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان شکست محاصره جنایتکارانه دیر الزور را به رئیس جمهور، ملت و نیرو های مسلح سوریه تبریک گفت و آن را مقدمه آزادی مناطق باقی مانده از تصرف گروهک تروریستی داعش دانست.

حزب الله در بیانیه خود اشاره کرد: اگر ثبات رهبری سوریه و پافشاری آن بر بازپس گیری مناطق تحت سیطره تروریست ها نبود و اگر جانفشانی های بزرگ و پی در پی نیرو های مسلح سوریه نبود، این پیروزی بزرگ حاصل نمی شد؛‌ چه آنان که به سمت این شهر حمله بردند یا آنان که بیش از سه سال در آن شهر مقاومت کردند و دستاورد بزرگی را در تاریخ ملت های تسلیم ناپذیر به ثبت رساندند.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی از سویی متعلق به ملت سوریه است که در طول مدت محاصره در آنجا ماندند و از سوی دیگر  متعق به هم پیمانان سوریه است که در کنار آن ایستادند.

حزب الله این پیروزی بزرگ را مقدمه آزادسازی باقی مانده اراضی اشغالی سوریه از دست تروریسم دانست و تاکید کرد که سوریه تنها کشوری است که به فضل خون شهدا و آگاهی رهبران آن در برابر توطئه های بزرگ مقاوم و ثابت بوده و خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha