شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر مبارزه محور مقاومت با داعش نباشد، جریان تکفیری در جهان اسلام گسترش می یابد و تمامی جنبش های اسلامی را از بین می برد؛ چرا که داعش هیچ کس را قبول ندارد و در هر کجا که وارد شود مخالفان را می کشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی گفت: تربیت عاشورایی مسیر جهاد را علیه اشغالگری و ظلم تغییر داد و باعث شد ما بتوانیم با عنوان مقاومت اراضی جنوبی و شرقی را از اشغالگران صهیونیستی و تکفیری آزاد سازیم و این مکتب تمامی آزادگان جهان است که حقیقت جهاد را نشان می دهد، نه مثل آن قاتلان جنایتکار که به دروغ ادعای جهاد در راه خدا می کنند در حالی که رفتار و عملکرد آنها، با تمامی آموزه های الهی مخالف است.

وی اشاره کرد: اسرائیل در تمام طول سال لبنان و دشمنان خود را تهدید می کند و اگر به تهدیدات اسرائیل مراجعه کنیم متوجه می شویم که مسئولان اسرائیلی هر چند وقت بیانیه ای صادر می کنند که در آن لبنان را به حمله، بمباران و ویرانی تهدید می کنند و ما در پاسخ می گوییم: تهدیدات شما چه از طریق رزمایش باشد یا از طریق بیانیه ها و موارد دیگر باشد، سودی ندارد و ما بار ها و بار ها گفتیم که مقاومت قبل از رزمایش و بعد آن آماده است و شما این را می دانید.

شیخ قاسم افزود: اگر مبارزه محور مقاومت با داعش نباشد، جریان تکفیری در جهان اسلام گسترش می یابد و تمامی جنبش های اسلامی را از بین می برد؛ چرا که این جریانی است که هیچ کس را قبول ندارد و در هر کجا که وارد شود مخالفان را می کشد و تسلیم شدگان را در جریان خود وارد می کند اما مبارزه محور مقاومت با جریان تکفیری تنها مبارزه حقیقی است که این توطئه را با شکست مواجه کرده است و به آمریکا و اسرائیل نشان داد که اعتماد آنان به تکفیری ها برای تغییر معادله در منطقه، هرگز به نتیجه نمی رسد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ما توانستیم امارت های تکفیری را یکی پس از دیگری از بین ببریم. امارت تکفیری ها در موصل سقوط کرد و بعد آن امارت تکفیری در جرود عرسال و جرود الجراجیر و رأس بعلبک در مرز های شرقی لبنان سقوط کرد و إن شاء الله امارت های داعشی در سوریه نیز یکی پس از دیگری سقوط می کند.

وی افزود: محور مقاومت، محوری است که با تروریسم تکفیری مبارزه کرد و توانست معادله را به نفع استقلال منطقه ما تغییر دهد و به خواست خداوند داعش رو به نابودی است و این نیاز به چند ماه زمان دارد تا هیچ امارت داعشی در منطقه باقی نماند و این به برکت محور مقاومت است که آن ها را شکست داده است.

شیخ قاسم در پایان اشاره کرد: عربستان در منطقه تنها شکست ها را به بار می آورد و این شایستگی را ندارد که لبنان و غیر آن را نصحیت کند. لبنان بعد از حصول آزادسازی دوم، قدرتمند تر شده است و ممکن نیست که لبنان وارد پروژه آمریکایی صهیونیستی شود. عربستان باید خودش را نصحیت کند؛ چرا که در لبنان هیچ کس به حرف های او گوش نمی دهد و امروز پیروزی ها یکی پس از دیگری تحقق می یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha