جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آمریکا، داعش و سازمان های مشابه آن را تأسیس کرد و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام و دور کردن جوانان از اسلام، تروریست ها را به منطقه آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم تکریم دانش آموزان مدارس جمعیت امداد در بیروت که "محمد برجاوی" مدیرکل این جمعیت و شخصیت های دینی و فرهنگی حضور داشتند گفت: افزایش تهدیدات امنیتی و شایعات پیرامون آن در جهت ضربه زدن به دستاوردی است که مقاومت و ارتش در جنگ با تروریسم تکفیری تحقق بخشیده و برای تشکیک در پیروزی و بی ارزش کردن و کاهش اهمیت آن، انجام می گیرد.

وی افزود: برخی در لبنان و خارج آن، پیروزی مقاومت و مبارزه آن در کنار ارتش و آزاد سازی لبنان، برایشان خوشایند نیست.

شیخ دعموش اشاره کرد: آمریکا، داعش و سازمان های مشابه آن را تأسیس کرده و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام و دور کردن آن از عقل جوانان، آن ها را به منطقه آورده است تا با این روش، جوانان به سمت انحراف، فساد و نابودی بروند و کشور های منطقه، ارتش و امکانات و ثروت های آن نابود شود و خودش بتواند از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی بر کشور های منطقه مسلط شود.

عضو حزب الله لبنان تاکید کرد: داعش رو به نابودی است و با شکست های پی در پی که در عراق و سوریه و لبنان متحمل شده است، نفس های آخرش را می کشد و دیگر قادر به تحقق اهداف خود نیست؛ به همین خاطر کشور هایی که آن را ساخته اند، آن را به حال خود رها کرده اند و به جنگ با داعش تظاهر می کنند؛ چرا که داعش در تحقق اهداف آن ها در منطقه شکست خورده است.

شیخ دعموش اشاره کرد: تاریخ این مسئله را ثبت می کند که تنها محور مقاومت در مقابل داعش درمنطقه ایستاد و با آن مبارزه کرد و طومار آن را در هم پیچید، نه آمریکا و ائتلاف بین المللی.

وی ادامه داد: اسرائیل به خاطر دستاورد ها و پیروزی های محور مقاومت در سوریه و لبنان علیه داعش، در وضع بسیار بدی به سر می برد و از تحولات سوریه بسیار نگران و سر درگم است؛ چرا که امید او به داعش و گروهک های تروریستی تکفیری در سقوط حکومت سوریه و نابودی مقاومت و کشتار در ایران به ناکامی مبدل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha