پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الله و جنبش امل

حوزه/ مسئولان جنبش امل و حزب الله به مناسبت ماه محرم در دفتر حزب الله در شهر صور نشستی را تشکیل دادند و در این جلسه پیرامون احیای مراسم عاشورا گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مسئولان جنبش امل در منطقه جبل عامل و حزب الله در منطقه جنوب به مناسبت ماه محرم در دفتر حزب الله در شهر صور نشستی را تشکیل دادند و در این جلسه پیرامون احیای مراسم عاشورا گفت‌وگو کرده و تاکید کردند: عاشورا همیشه بیانگر فریاد حق در مقابل حاکمان ستمکار بوده و نور بصیرت و معرفت را در مقابله با انواع عقب ماندگی و جاهلیت تابانده است.

مسئولان امل و حزب الله در ادامه خواستار مشارکت گسترده مردمی در مراسم ها و فعالیت های مذهبی و برپایی عزاداری و سیاه پوش کردن اماکن دینی شدند و بر هماهنگی و همکاری میان کمیته های مرتبط با مراسم عشاورا برای برگزاری این مراسم بزرگ تاکید کردند.

مسئولان این دو حزب به مسئله ناپدید شدن امام موسی صدر و دوستان وی پرداختند و تاکید کردند که حکومت و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای بازگشت آنان به آغوش وطن و خانواده به کار گیرند.

حاضران در این اجتماع حمایت و پشتیبانی خود را از ملت قهرمان فلسطین در انتفاضه اعلام کردند و بر ضرورت افزایش تلاش ها در مقابله با دو دشمن هم پیمان رژیم صهیونیستی و تکفیری که کیان و تمدن جوامع ما را تهدید می کند، تاکید نمودند.

همچنین تاکید کردند: معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت از لبنان و استقلال آن در مقابل تجاوز های اسرائیل، رزمایش های نظامی و حملات زمینی و هوایی آن به مرز های ما و تهدید تکفیری، محافظت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha