جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی با آیت الله اعرافی

حوزه/رئیس هیات مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی امروز با حضور در دفتر آیت الله اعرافی با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی امروز در دیدار دکتر سلطانی رئیس هیات مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و هیات همراه که به همت صندوق پژوهش و فناوری کریمه  در دفتر مدیر حوزه های علیه در قم برگزار شد، به تشریح اهمیت عرصه فناوری در جامعه پرداخت و گفت: حوزه های علمیه سعی بر این دارد که حوزه پاسخگو و مطالبه گر نسبت به مسائل اجتماعی و مهم جامعه نیز توجه کافی داشته باشد و طبعا مقوله فناوری و نوآوری نیز از مقوله های مهم جامعه است.

وی افزود: تلاش مدیریت حوزه بر این است که یک نگاه راهبردی تر و معطوف بر همه عرصه های اجتماعی داشته باشد و با یک نگاه آینده نگر و کلان به مسائل جامعه نسبت به حل معضلات آن تلاش کند.

امام جمعه قم خاطر نشان ساخت: امروزه باید حوزه و دانشگاه دوشادوش هم به حل مشکلات جامعه بپردازد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:امروزه ظرفیت های خوبی در حوزه جهت حل مشکلات و معضلات فرهنگی کشور وجود دارد و امیدواریم که با کارهای انجام شده و تلاش های بیشتر بتوانیم در این راه مهم توفیقات بیشتری به دست بیاوریم.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار دکتر سلطانی رئیس هیات مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی کشور به بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت  و با بیان اینکه ۳۱۰۰شرکت دانش بنیان در کشور داریم گفت: حل مشکل اشتغال تنها در سایه توجه بیشتر به شرکت های دانش بنیان می باشد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha