جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426308
۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
شهید محسن حاجی حسنی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین در دیدار خانواده قاری شهید منا، گفت: انس با قرآن به انسان جاودانگی می‌بخشد و شهید محسن حاجی‌حسنی و شهدای مدافع حرم ما به خاطر برخورداری از این ویژگی، هیچ‌گاه از یادها نمی‌روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز با خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی، قاری قرآنی که در حادثه منا به شهادت رسید دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این دیدار گفت: رتبه نخست شهید محسن حاجی‌حسنی در مسابقات قرآن مالزی بسیار ارزشمند بود و در نهایت دیداری که ایشان با مقام معظم رهبری داشتند چهره او را در خاطر مردم ماندگار کرد.

وی به شهادت مظلومانه شهید محسن حاجی‌حسنی اشاره کرد و یادآور شد: شهادت این شهید والامقام و شهدای منا بسیار مظلومانه بود و مردم را بسیار ناراحت و غمگین کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خدای متعال قرآن را منشأ برکات الهی معرفی می‌کند، افزود: شهید محسن حاجی‌حسنی به خاطر انس با قرآن در عنفوان جوانی صاحب برکات زیادی بودند و خدمات بسیاری را به خانواده، جوانان و کشور ارائه کردند.

در ابتدای این دیدار مادر شهید حاجی‌حسنی به رفتار توأم با محبت و مهربانی آن شهید والامقام با خانواده و دوستان اشاره کرد و افزود: ایشان برای جذب جوانان به محافل قرآنی اهمیت بسیاری قائل بودند و به خاطر خلق قرآنی که داشتند، جوانان بسیاری در کلاس‌های آموزشی و محافل قرآنی ایشان شرکت می‌کردند.

پدر شهید حاجی حسنی نیز بیان کرد: بیش از 20 سال است که جلسات قرآن در خانه ما برگزار می‌شود و این مهم در تربیت فرزندان نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی یادآور شد: فراهم شدن شرایط برگزاری برنامه‌های دینی و قرآنی را مدیون انقلاب و امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم که راه را برای ترویج هرچه بیشتر مبانی دینی و قرآنی فراهم کردند.

گفتنی است، شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم مالزی، در فاجعه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha