جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق از رسانه حوزه

حوزه/ یکی از مسائل مهمی که باید در انعکاس اخبار آنان توجه ویژه داشت، مراکز حوزوی دیگر کشورهاست که باید اخبار آنان برای حوزویان قم منتشر شود؛ پس شما نیازمند راه اندازی نمایندگی و دفتر رسمی در دیگر کشورها می باشید.

آیت الله سید مجتبی حسینی در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهمیت رسانه سخن به میان آورد و گفت: از مسائلی که در علاقات و روابط اجتماعی مؤثر است، خبرگزاری ها می باشند و حوزه نیز با توجه به اینکه در حقیقت تغذیه معنوی جامعه از وظایف اوست، هرچه این خبرها را بیشتر، بهتر و حقیقی تر منعکس نماید، می تواند موجب امید بیشتر شده و هماهنگی های بهتری را ایجاد نماید که نتیجه آن، ایجاد هم افزایی و الگوپذیری دیگران خواهد شد.

وی یکی از کارهای حوزویان را تبلیغ دانست و اظهار داشت: ابلاغ و رساندن برنامه ها یکی از وظایف حوزه است و رساندن آن به وسیله خبرگزاری حوزه، بسیار مناسب بوده و در راستای اهداف عالی حوزه می باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق ابراز داشت: رسانه حوزه، مرکز مبارکی است که موجب هم افزایی، انس و علاقه با یکدیگر و سبب تبادل دستاوردهای مؤسسات حوزوی میان یکدیگر می باشد.

*ضرورت حضور رسانه حوزه در سایر کشورها

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت حضور فعال و چشمگیر رسانه رسمی حوزه در دیگر کشور خاطرنشان ساخت: اگر فعالیت  خبرگزاری حوزه، فقط پخش اخبار حوزه علمیه قم باشد، نیازی به حضور در دیگر کشورها ندارد؛ اما اگر به دنبال تهیه خبر برای حوزه علمیه قم باشد، باید تمام اخبار مفید و دست اول را جذب نموده و به قم برساند؛ پس نیاز است که حضوری فعال در دیگر کشورها داشته باشد. همچنین  حوزه علمیه قم نیز دردنیا نیازمند دیده شدن است و باید صدای او را همه بشنوند و این رسالت برعهده رسانه حوزه است.

آیت الله حسینی در پایان تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که باید در انعکاس اخبار آنان توجه ویژه داشت، مراکز حوزوی دیگر کشورها است که باید اخبار آنان برای حوزویان قم منتشر شود؛ پس شما نیازمند راه اندازی نمایندگی و دفتر رسمی در دیگر کشورها می باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha