پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  حسین تهرانی، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س)

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از اعزام قریب به ۹۰۰مبلغ خواهر در ماه محرم به اقصی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  حسین تهرانی، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) امروز در نشست خبری اعزام مبلغ  جامعه الزهرا به تشریح اهداف و چشم اندازهای این معاونت پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی  تبلیغی جامعه الزهرا(س) متکفل دو امر مهم فرهنگی و تبلیغی مجموعه بزرگ و مهم جامعه الزهراست که با ساماندهی خوب مبلغان این مرکز در آینده شاهد ثمرات خوب آن خواهیم بود.

وی با اشاره به ظهور پدیده های جدید و تازه در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغ گفت: امروزه  فضای تبلیغ شکل دیگری به خود گرفته است  و با وجود فضای مجازی و ابرازهای نو اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است که اگر یک طلبه و مبلغ دینی به آن ابزارها مجهز باشد بسیار بیشتر می تواند مثمر ثمر باشد.

افزایش درخواست مبلغ از جامعه الزهرا(س) توسط نهاد های مختلف کشور

حجت الاسلام تهرانی با اشاره به افزایش درخواست نهاد های دینی و فرهنگی کشور از جامعه الزهرا(س) جهت اعزام مبلغ تاکید کرد: مراکز متعدد دینی و فرهنگی در کشور همانند دانشگاه ها، مدارس آموزش و پرورش، نهاد های دینی،زندان ها،کمیته امداد امام خمینی و بسیاری دیگر از ارگان های دیگر از این نهاد مبارک درخواست اعزام مبلغ خواهر داشته اند که ما سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی های منظم و منسجم تا حد امکان به این درخواست ها پاسخ دهیم.

*برگزاری دوره های تخصصی ویژه مبلغین

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س)  با تشریح چشم اندازها و برنامه های دردست اقدام این معاونت گفت: در نظر داریم که یک دوره تخصصی ویژه مبلیغن این مرکز و به جهت توانمند سازی آنان برگزار نماییم  به گونه ای که هر مبلغ طبق جامعه تبلیغی هدف همانند دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مدارس و سایر اماکن تبلیغی آموزش ها و مهارت های لازم تبلیغی را فراگرفته و سپس به ان نهاد اعزام شود.

وی افزود:سیاست ما در جامعه الزهرا به این صورت است که یک طلبه خواهر در ابتدای ورود به حوزه و در همان سال اول طلبگی مقدمات کار تبلیغی برایش تدارک دیده می شود و هر سال به موازات تحصیل و آموزش به امر تبلیغ نیز تشویق می شود  و مهارت های لازم و متناسب با آن نیز آموزش داده می شود.

*تاسیس مرکز اعزام مبلغ جامعه الزهرا(س)

حجت الاسلام تهرانی از تاسیس مرکز اعزام مبلغ جامعه الزهرا(س) خبر داد و تاکید کرد: با تاسیس این مرکز اعزام مبلغ شاهد افزایش اعزام مبلغ  در داخل و خارج از کشورو ساماندهی بیشتردر این کار خواهیم بود.

وی همچنین راه اندازی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ویژه بانوان در جامعه الزهرا(س) را از دیگر برنامه های در دست اقدام این مرکز دانست  و گفت: بسیاری از بانوان متاسفانه پاسخ مسائل مستحدثه خود را به خوبی دریاقت نمی کنند اما با تاسیس این مرکز امیدواریم که  بتوانیم تا حد زیادی پاسخگوی آنان در مسائل خاص بانوان  باشیم.

*اعزام قریب به ۹۰۰مبلغ خواهر از جامعه الزهرا در ماه محرم

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از اعزام قریب به 900مبلغ خواهر در ماه محرم به اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: امسال با راه اندازی سامانه ویژه ثبت نام مبلغان  نسبت به سال قبل  شاهد رشد قابل توجهی  در امر ثبت نام و اعزام مبلغ بودیم  و امیدواریم که این تعداد در آینده نیز افزایش چشمگیر داشته باشد.

حجت الاسلام تهرانی با اشاره به پشتیبانی و  تولید محتوایی مبلغین توسط این مرکز گفت: کار مهمی که امسال انجام شد تهیه و توزیع توشه های تبلیغی مناسب جهت پشتیبانی و تجهیز محتوایی مبلغین بود که نقش مهمی در پیشبرد اهداف تبلیغی مبلغین خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha