جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: وحدت و یکپارچگی عراق برای ما خطر قرمزی است که نباید زیر پا گذاشته شود و همه باید توجه داشته باشند که داد و فریاد و تهدید به جنگ، مشکل را حل نمی کند و تنها راه حل مشکلات، گفت‌وگو است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته گروهی از عشایر و شیوخ و بزرگان استان واسط عراق با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کردند.

سید عمار حکیم در این دیدرا تاکید کرد تلاش ها برای حل مشکلات اقلیم کردستان باید ادامه یابد و البته همه پرسی کردستان نیز نباید اجرا شود.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی عراق برای ما خطر قرمزی است که نباید زیر پا گذاشته شود و همه باید توجه داشته باشند که داد و فریاد و تهدید به جنگ، مشکل را حل نمی کند و تنها راه حل مشکلات، گفت‌وگو است.

رئیس ائتلاف ملی عراق در ادامه از رشادت های تمام نیروهای امنیتی تجلیل کرد و تاکید کرد اگر فتوای مرجعیت شیعه نبود این پیروزی ها هم نبود و هنگامی که تروریست های داعش بر دروازه های بغداد بودند، این فتوای مرجعیت بود که عراق را نجات داد و جوانان عراق با لبیک گویی به این فتوا در برابر تروریست ها ایستادند.

وی ادامه داد: پیروزی های نظامی عراق باید با پیروزی های سیاسی و اجتماعی و خدماتر سانی همراه باشد تا شاهد پیشرفت و توسعه عراق باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha