جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبران مذاهب مختلف میسوری، مراسم دعای میان ادیانی برگزار می‌کنند

حوزه/شخصیت‌های مذهبی برجسته جوامع اسلامی، شاخه‌های مختلف مسیحیت چون کاتولیک‌ها و باپتیست‌ها در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری آمریکا قصد دارند برای ایجاد وحدت و همدلی میان مردم مراسم دعای میان ادیان برگزار کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از cbs، شخصیت‌های مذهبی و برجسته دینی در شهر سنت لوئیس واقع در ایالت میسوری آمریکا مراسم دعا و نیایش میان ادیانی برگزار می‌کنند. رهبران مذهبی مسلمان، شاخه‌های مختلف مسیحیت، یهودیان و دیگر ادیان در شهر سنت لوئیس ساعت 3 بعد از ظهر به منظور ایجاد صلح و همدلی میان مردم، قصد دارند فردا مراسم دعای میان ادیانی برگزار کنند. کشیش رابرت جی کارلسون اسقف اعظم سنت لوئیس این نیایش میان ادیانی را در پارک کنیر پلازا در سنت لوئیس مدیریت خواهد کرد و  روحانیون و علمای مذهبی دیگر ادیان نیز که در این گردهمایی حضور دارند، اقدام به سخنرانی برای حاضران خواهند کرد.

از دیگر رهبران مذهبی حاضر در این مراسم دعا و نیایش میان ادیانی که قرار است برای مردم سخنرانی کنند می‌توان به کسانی چون مفتی آسف عمر، امام جماعت بنیاد اسلامی سنت لوئیس بزرگ، و سرپرست شورای امامان جماعت سنت لوئیس، کشیش رونالد مرسیر سرپرست یسوعیان ایالتی، جورج وین اسمیت، اسقف اعظم میسوری، دکتر لیندن بووی رئیس کنوانسیون ایالتی مبلغان مسیحیت باپتیست و جیمز بنت از سوی جامعه یهودیان اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha