پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محرم

حوزه/ معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: امام خمینی(ره) و شهدا، انقلاب را به امانت در بین ما گذاشته اند و انتظار این است که با پاسداری از ارزش های انقلاب و علم اندوزی امانت دار خوبی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مهدی فاطمی، شب گذشته در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) که در مسجد دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد گفت:الگو پذیری از جمله خصوصیات انسان است و همیشه این گونه نیست که انسان به طوراختیاری از کسی یا چیزی تاثیر بپذیرد، بلکه به طور غیر مستقیم و نا خود آگاه هم تاثیر می پذیرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: تصریح کرد: در جهت بهره گیری از الگوهای مناسب، باید قدم در راه کسانی گذاشته که ما را در مسیر هدایت، رشد و تعالی قرار دهند تا با سنخیت با آن ها راه سعادت را طی کنیم.

وی با بیان این که از جمله کسانی که ما می توانیم از آن ها پیروی کرده و یک الگوی مناسب برای خود انتخاب کنیم، اصحاب امام حسین (ع) اهستند، ادامه داد: یکی از شاخصه های اصحاب امام حسین(ع) صفت امانت داری آن هاست چرا که دسته اول از شهدای جریان کربلا سفیران آن حضرت بودند که  با پاسداری از پیام ایشان آن را به مردم ابلاغ کردند.

حجت الاسلام فاطمی در ادامه افزود: یکی از امانت هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده اعضا و جوارح ما است که باید با پرهیز از گناه و عصیان از فرامین خداوند امانت دار خوبی باشیم. امانت دار خوب کسی است که در هر حال و شرایطی مراقب چیزی که به او امانت داده شده باشد تا با این کار شرمنده شخص امانت گذار نباشد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان در پایان گفت: امام خمینی(ره) و شهدا این انقلاب را به امانت در بین ما  گذاشته اند و انتظار این است که با پاسداری از ارزش های انقلاب و علم اندوزی امانت دار خوبی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha