شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه ستاد اربعین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ۲۰ هزار نفر از مردم استان برای عزیمت به کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه ثبت نام کرده اند و با توزیع بسته های فرهنگی، اطلاعات مورد نیاز زائران دراختیار آنها قرارخواهدگرفت تادر این سفر معنوی وضعیت راحت تری داشته باشند دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی، به اهمیت اربعین اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترين اجتماع بشری برای  يك امر معنوی  و دينی در اربعين شكل می گيرد كه در هيچ كجای دنيا چنين شرايط و جمعيتی را سراغ نداريم وبايد از اين فرصت به بهترين شكل استفاده كرد و نگذاشت اين موقعيت به راحتی از دست برود.

وی با بیان این که قيام حسينی  جريانی در متن تاريخ است كه می ‌توان از آن به عنوان محرك جامعه به سمت برپايی حكومت عدل و هدايت به اين سمت و سو ياد كرد، افزود: اربعین یک ظرفیت و فرصت بی نظیر جهت رسیدن به مقصد متعالی است که بی تردید قرآن در صدر آن می باشد.

وی با اشاره به این که ماجرای اربعین حسینی به موقع به فریاد امت اسلام رسید و این نشان از هنرنمایی امام (ع) به اذن الهی است و از هیچ کسی دیگر بر نمی‌آید، ادامه داد: حال که چنین سفره‌ای برایمان پهن شده است، باید از این فرصت استفاده کرد و بهترین بهره‌ها را برد، و در همین راستا ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این باره، نباید کاری انجام دهیم که اساس این جریان زیر سوال برود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین به اقدامت صورت گرفته تیم تبلیغی و فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در اربعین سال گذشته حوزه علمیه استان با مدیریت خوب وارزشمند حجت الاسلام والمسلمین عباسی و هماهنگی قابل تحسین حجت الاسلام افشار توانست برنامه های تاثیر گذاری تهیه نماید که جای قدردانی است.

حجت الاسلام نعمت اللهی در پایان گفت:  ۲۰ هزار نفر از مردم استان برای عزیمت به کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه ثبت نام کرده اند و  با توزیع بسته های فرهنگی، اطلاعات مورد نیاز زائران در اختیار آنها  قرار خواهد گرفت تادر این سفر معنوی وضعیت راحت تری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha