جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت : ملت ایران از عربده کشی ها و یاوه گویی های توخالی دشمنان نمی ترسد، چرا که مردم ما درس آموخته نهضت عاشورا می باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام رضا کاظم لو، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس نمایشی از قدرت اسلام و اسلامیان بود که به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی کشیده شد و رزمندگان اسلام در این دوران پر افتخار ثابت کردند که با تکیه بر توان داخلی و پیروی از امام راحل در مقابل بدخواهان ایستاند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین افزود: یکی از مهمترین درس های این دوران برای جامعه امروز این است که اگر حول محور قرآن واهل بیت (ع) و رهبر معظم انقلاب باشیم، دنیای استکبار محکوم به شکست خواهد بود.

وی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران نیز اشاره و اظهار کرد:  دشمن نمی داند فرزندان ایران بچه های عاشورا هستند و ملتی که با ایثار آشناست تهدید برایش تاثیری ندارد. ملت ما درس آزادگی را هرسال در عاشورا دریافت می کند و ملتی که این فرهنگ را دارد از تهدید نمی ترسد و قدمی عقب نمی کشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا شاید نمی داند که رؤسای پیشین آمریکا از هیچ توطئه ای علیه جمهوری اسلامی ایران طی سال های گذشته فروگذار نکرده اند و تهدیدات کلامی نشان دهنده ضعف آنها در برابر ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند این اعمال و گفتارشان بیشتر باعث وحدت در جامعه و بین مردمی خواهد شد که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اظهار کرد: ترامپ سخنرانی بسیار ناشیانه‌ای در سازمان ملل داشت، او فقط از یک شاخه به شاخه‌ دیگر پرید و بعد از تهدید یک مرتبه موضوع صلح و سعادت ملت‌های جهان را مطرح کرد و این‌ها همه نشان از نوعی از هم‌گسیختگی ذهنی در افکار و صحبت‌های ترامپ دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در پایان گفت: تهدیدات مقامات آمریکا چیز جدیدی نیست با این تفاوت که این بار نوع ادبیات و سخنان ترامپ دنیا را شگفت زده کرد. اولین بار بود که رئیس جمهور آمریکا به شکل سخیفی همه دنیا را مورد ارزیابی قرار داد و حتی به کشورهای اروپایی نیز با طعنه حرف زد و برخی از آنها را تهدید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha