پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بصیرت

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از فعالیت ۱۵۰ مبلغ در اجرای طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرمه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی از برنامه های محوری و شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه است، گفت: این طرح زیر نظر مبلغان اداره می شود و در آن ابعاد مختلف قیام عاشورا برای مخاطبان تبیین و بررسی خواهد شد .

وی با اشاره به فعالیت 150 مبلغ در اجرای طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان لرستان، افزود: این طرح از ابتدای ماه محرم در بقاع متبرکه آغاز شده و تاپاین دهه  با اجرای برنامه ها متعدد مذهبی و فرهنگی ادامه خواهد داشت .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه ایجاد خیمه های معرفت نیز از دیگر برنامه های محوری اوقاف و امور خیریه در ماههای محرم و صفر است خاطر نشان کرد:برگزاری طرح خیمه های معرفت با حضور مبلغان در 20 امامزاده شاخص این استان در حال برگزاری است .

حجت الاسلام عباس زاده ایجاد غرفه های حجاب و عفاف،پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی، مسائل اعتقادی، ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی زیر نظر مبلغان و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با فعالیت تبلیغی روحانیون را از جمله دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه در طول سال برشمرد.

وی در پایان یادآور شد: بقاع متبرکه ظرفیتی عظیم برای ارتقاء دانش دینی و فرهنگی مردم هستند که در طول سال با اجرای برنامه های متعدد مذهبی و فرهنگی،مناسبتی و راه اندازی هیات مذهبی در فراهم ساختن آرامش معنوی مخاطبان به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha