جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ویژه برنامه شب های بین الحرمین

حوزه/ حجت‌الاسلام موسی پور گفت: ویژه‌برنامه شب‌های بین‌الحرمین با مشارکت ۶ دستگاه اجرایی برگزار و خوشبختانه استقبال باشکوهی هم از آن صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور، رئیس گروه فرهنگی شورای شهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری نمایش «شب‌های بین‌الحرمین»، اظهارداشت: این مراسم، هرساله به عنوان یک برنامه پرشور در سطح شهر برگزار و مجری آن نیز شهرداری اهواز با همکاری مؤسسات فرهنگی و هنری است که در سال جاری با توجه به تصمیم شورای شهر اهواز بنا شد که این مراسم نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه نحوه پرداختن به مراسمات محرم به صورت مشارکتی است، گفت: امسال ویژه‌برنامه شب‌های بین‌الحرمین مراسم با مشارکت 6 دستگاه اجرایی برگزار شده و خوشبختانه استقبال باشکوهی هم از آن صورت گرفته است.

این فعال فرهنگی، با تأکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌های بزرگ ایام محرم الحرام در خوزستان، تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون «شب‌های بین‌الحرمین» از توان یک دستگاه خارج و نیازمند هم‌افزایی سایر بخش‌ها و سازمان‌ها دارد.

حجت‌الاسلام موسی پور، در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در این برنامه تأثیرگذار، اظهارداشت:  این برنامه کار فرهنگی بسیار بزرگی است که امیدواریم با تقویت نقاط قوت و رفع برخی نواقص، حرکتی را در تبیین نهضت حسینی(ع) انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha