چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شاهوارپور

حوزه/ شاهوارپور، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را یکی از راه‌های مقابله با اقدامات دشمن خواند و گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و جلوگیری از موازنه کاری توان بهره بری را در اقدامات فرهنگی بالا برد و معرفت دینی در جامعه را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر، امروز با حضور علما، روحانیون، مسئولان و فعالان فرهنگی در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری استان خوزستان برگزار شد.

در این همایش سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، با اشاره به حجم گسترده اقدامات دشمن در راستای انحراف فکری جوانان ایران اسلامی، اظهارداشت: دشمن امروز با بهره‌گیری از فضای مجازی و ماهواره‌ها، ذهن و فکر جوانان را اسیر کرده است؛ به همین دلیل جبهه انقلاب نیز باید به همان میزانی که دشمن تلاش می‌کند، فعالیت کرده و نسبت به جذب جوانان به مبانی دینی-اسلامی اقدام کند.

وی با تأکید بر نقش حوزه‌های علمیه در سالم‌سازی فضای جامعه، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان طلایه‌داران مکتب تشیع لازم است اقدامات گسترده خود در مساجد را به بدنه جامعه آورده و فعالیت‌های تبلیغی گسترده‌تری نسبت به گذشته انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی را یکی از راه‌های مقابله با اقدامات دشمن خواند و تصریح کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و جلوگیری از موازنه کاری توان بهره بری را در اقدامات فرهنگی بالا برد و معرفت دینی در جامعه را افزایش داد.

شاهوارپور، با اشاره به آگاه‌سازی مردم در مسائل و آموزه‌های دینی، گفت: حوزه‌های علمیه در این خصوص تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده‌اند که توسعه کمی مدارس علمیه حاکی از اهتمام علما بر تربیت طلاب جوان برای مقابله با اقدامات دشمنان است.

وی در پایان با بیان اینکه گروه‌های طلایه‌داران برای آموزش تخصصی آمران به معروف و ناهیان از منکر سازمان‌دهی شده‌اند، اظهارداشت: اگرچه تعداد این افراد کم است اما می توان با تقویت مدارس علمیه، ضعف فرهنگی جامعه را برطرف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha