جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی با تجلیل از مقام شامخ شهید حججی، گفت: شهید حججی چون اهل دنیا نبود از جان خود گذشت و توانست دنیا را زیر و رو کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع طلاب بسیجی خواهران مدارس حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد به ضرورت احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: محرم فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است و همه باید در مسیر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین افزود: قیام امام حسین (ع) و واقعه کربلا باهدف مشخص آغاز شد، پس عزاداری‌ها و گرامیداشت آن‌ها نیز باید در جهت اهداف قیام کربلا باشد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس همانند رزمندگان امام حسین (ع) در واقعه کربلا بودند، ادامه داد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، درس فداکاری و شهادت در راه خدا را از امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) فرا گرفتند و بر سر پیمان خود استوار ماندند، و ما نیز امروز این رسالت را بر عهده خود می‌بینیم که ادامه‌ دهنده و رهرو راه آنان باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با تاکید بر این که امام حسین (ع) بزرگ پرچمدار آزادی، نه یک نفر، بلکه عموم بشریت را از قید و بند اسارت‌های مادی، فکری و اخلاقی نجات دادند، اظهار کرد: همان گونه که اهل بیت(ع) نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند ما نیز باید همان گونه که برای امام حسین (ع) سینه می‌زنیم به مشکلات مردم توجه کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهید حججی، بیان کرد: شهید حججی چون اهل دنیا نبود از جان خود گذشت و توانست دنیا را زیر و رو کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha