چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ همان‌گونه که متخلفان جریمه می‌شوند، تشویق شهروندان قانونمند هم باید در برنامه کار نیروی انتظامی قرار بگیرد تا جامعه با الگوپذیری از آن افراد قانون‌مدار به سمت قانون‌مند شدن حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی بازوی توانمند ولایت و مایه آرامش جامعه دینی است.

وی افزود: امنیت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح هستیم.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به‌درستی انجام‌وظیفه می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف از جمله در تقویت امنیت پایدار در جامعه درخشان‌ترین کارنامه را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی ارزشمند است، گفت: امنیت اجتماعی و اخلاقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در تقویت امنیت پایدار در جامعه است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تشویق قانون‌مداران ملاک عمل ناجا باشد، اظهار داشت: همان‌گونه که مأموران نیروهای انتظامی افراد متخلف را جریمه می‌کنند، لازم است افراد قانون‌مدار را هم تشویق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نیروی انتظامی را بازوی توانمند ولایت و مایه آرامش جامعه دینی دانست و گفت: مطابق با بیان رهبر فرزانه انقلاب شما مأموران نیروی انتظامی نیروی کارآمد، بانشاط و به‌روز هستید.

امام‌جمعه بجنورد خطاب به نیروهای انتظامی، اظهار داشت: همان‌گونه که کارها و برخوردهای شما مأموران نیروی انتظامی موردنظر مردم است، این اعمال شما در مرئی و منظر خداوند متعال و انبیاء و ائمه (ع) نیز هست و از این دو منظر شما رصد خواهید شد؛ به همین دلیل حساسیت کارهای شما بالاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی باید همان‌گونه که در اجرای قانون جسارت و سختگیری دارند، باید در ابراز محبت به شهروندان نیز تلاش کنند.

وی با اشاره به سفارش امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر، گفت: حضرت علی (ع) به مالک اشتر سفارش کرد دلت را کانون مهر مردم قرار بده و به وظایف قانونی خود عمل کن و خوب و بد در نزد تو یکسان نباشد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: همان‌گونه که متخلفان جریمه می‌شوند، تشویق شهروندان قانونمند هم باید در برنامه کار نیروی انتظامی قرار بگیرد تا جامعه با الگوپذیری از آن افراد قانون‌مدار به سمت قانون‌مند شدن حرکت کند.

وی تأکید کرد: نیروی‌های انتظامی می‌توانند خشکی قوانین را با خوش‌اخلاقی جبران کنند که این مهم هنر ارزنده‌ای به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی  با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی با حفاظت از مردم و افزایش آرامش در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جامعه اسلامی عدالت و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha