پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ایرانی- محمدی فر- فاطمی نسب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه به اهمیت شهرها و مراکز جمعیتی اشاره کرد و گفت: نگاهی که در امور تبلیغی، روستاها را دارای اولویت و شهرها را فاقد اولویت می داند، مربوط به دهه ۶۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، امروز چهارشنبه 12 مهر، حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول گروه جهادی امام منتظر، با حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت کار جهادی و لزوم حمایت از آن، اظهار داشت: به مدیران مدارس تأکید و ابلاغ خواهیم کرد که زمینه ها و زیر ساخت های لازم را برای برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی آماده نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت مباحث مهارتی کمتر از مباحث آموزشی نیست، عنوان کرد: باید توجه خاصی بر مهارت های تبلیغی داشت.

وی در پایان به اهمیت شهرها و مراکز جمعیتی اشاره کرد و گفت: نگاهی که در امور تبلیغی، روستاها را دارای اولویت و شهرها را فاقد اولویت می داند، مربوط به دهه 60 است.

زیرساخت های تبلیغی در برخی استان ها فراهم نیست

در ادامه، حجت الاسلام فاطمی نسب در سخنانی گفت: بعضا برخی از نهاد ها چندان نتوانسته اند که طلاب را به کار های تبلیغی و جهادی جذب کنند. طلاب هر سال با دغدغه جهادی وارد استان می شوند، در حالی که هنوز کمترین زیر ساخت های لازم برای بسیاری از آنان ولو در حد غذا و اسکان فراهم نیست.

مسئول گروه جهادی امام منتظر، انگیزه را عامل اصلی برای کار جهادی طلاب عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم کار جهادی ادامه یابد باید مراقب عواملی باشیم که انگیزه طلاب را کاهش می دهد.

وی علاوه بر انگیزه، دانش و مهارت را نیز از لوازم اساسی کار تبلیغی عنوان کرد و افزود: دوره های تخصصی بسیاری را برای طلاب و مبلغین برگزار کرده ایم و آمادگی داریم که هر دوره انگیزشی و مهارتی را بر اساس نیازی که در حوزه علمیه کرمانشاه احساس می کنید، برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha