جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/متاسفانه تلفات جاده های کشور زیاد است و با توجه بیشتر به نیروی انتظامی و با تخصیص اعتبارات لازم توسط دولت مطمئنا میزان تلفات جاده ای کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار سردار اشتری که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در ایام سوگواری دهه اول محرم تاکید کردند: نیروی انتظامی با خدمات و تلاش های خود دهه اول محرم را با امنیت کامل برگزار کرد و امنیت کامل را در  تمام جوانب حفظ کرد.

ایشان افزودند: امنیت زیربنای تمام مسائل است و اگر امنیت نباشد تمام امور زمین خواهد ماند و حفظ و ایجاد امنیت در داخل جامعه نیز بر عهده نیروی انتظامی است که بسیار باارزش است؛ امنیت کشور در زمینه های مبارزه با مواد مخدر و مسائل دفاعی را که نیروی انتظامی در مرزهای کشور تامین می کند بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسئله ایمنی خودروها بسیار با اهمیت است و باید نیروی انتظامی با ایجاد ایمنی بالا آمار و ارقام سرقت در این زمینه را کاهش دهد گفتند: متاسفانه تلفات جاده های کشور زیاد است و با توجه بیشتر به نیروی انتظامی و تخصیص اعتبارات لازم توسط دولت مطمئنا میزان تلفات جاده ای کاهش پیدا خواهد کرد.

ایشان در پایان گفتند: فضای مجازی یک فرصت است اما اگر نظارت کافی و توجه لازم نشود می تواند تبدیل به یک خطر شود بنابراین باید یکی از توجهات نیروی انتظامی این مسئله باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha