جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم استقبال نمادین

حوزه/ امروز هم‌زمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، مراسم نمادین استقبال از مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز سفر معظم له به استان در سال ۹۱ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، امروز 19 مهر ماه، پنجمین سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به استان، به مناسبت گرامیداشت این روز، مراسمی در مقابل فرودگاه بجنورد با حضور مردم و مسئولان برگزار شد. 

مراسم نمادین استقبال به مناسبت پنجمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی از محل فرودگاه بجنورد تا میدان قائم آغاز، که مردم و مسئولان استان با پای پیاده این مسیر را طی کردند.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی، علما و روحانیون، طلاب، مسئولان و مدیران کل استان به همراه جمعی از مردم بجنورد از محل فرودگاه بجنورد تا مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد.

از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم می‌توان به رژه موتوری یگان‌های نظامی، گلباران مسیر استقبال و راهپیمایی مردم و مسئولان به یاد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع مردم استان در محل مصلی بجنورد سخنرانی  خواهد کرد .

گفتنی است، در 19 مهر ماه سال 91 رهبر معظم انقلاب با سفر به خراسان شمالی طی 8 روز با اقشار مختلف و مردم شهرستان‌های این استان دیدار کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha