جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه باشکوه و کم‌نظیر استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری در نوزدهم مهر سال ۹۱ و گرامیداشت سالروز این سفر، سه پیام حمایت از نظام اسلامی، ولایتمداری و بصیرت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امروز در مراسم گرامیداشت ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت باشکوه ششمین سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی از سوی مردم ولایت مدار این استان، اظهار کرد: این اجتماع فاخر و دوست‌داشتنی، نماد وحدت و هم‌دلی همه مردم خراسان شمالی در پشتیبانی از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت تهران افزود: سالگرد تشریف‌فرمایی رهبری به این دیار نه‌تنها برکات فراوان معنوی و مادی را برای استان به همراه داشت، بلکه برکات فراوانی را برای کشور هم به ارمغان آورد.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در آن زمان با تحریم‌هایی که آغاز شده بود همه نگران بودند، مبادا حضور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری کمرنگ باشد، اما مردم بجنورد در نوزدهم مهرماه سال 91 وفاداری خود را در اوج نشان دادند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با اشاره به تعبیری که مقام معظم رهبری نسبت به مردم این استان بیان کردند، اضافه کرد: مردم خراسان شمالی در سفر مقام معظم رهبری به این استان به جد حق ولایت مداری را ادا کردند.

آیت‌الله خاتمی خطاب به مردم خراسان شمالی گفت: هم حضور و آمدن شما در 19 مهر سال 91 هدفمند بود و هم حضور امروز شما هدفمند است.

وی با بیان اینکه این حضورها حامل سه پیام مهم است، ادامه داد: پیام نخست این حضور باشکوه پیام حمایت از نظام اسلامی است، آن روز شما از بزرگی استقبال کردید که در رأس نظام اسلامی است و امروز هم به یاد آن روز در این مصلی جمع شده‌اید تا بگویید علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمن ما در صحنه حاضریم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیام نخست این اجتماع حمایت از نظام اسلامی است، افزود: پیام دوم این اجتماع پیام ولایی است.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: این پیام چند محور زیر مجموعه دارد که نخستین محور آن محبوبیت مقام معظم رهبری است که به‌عنوان نایب عام امام زمان(عج) در قلب‌ها جا داشته و جا دارد و خواهد داشت.

وی ادامه داد: اجتماع بزرگ 19 مهر سال 91 و اجتماع امروز یک نماد است، به این معنا که هرچقدر شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه می‌خواهند در شیطنت خود و فضای مجازی آلوده بدمند، محبوبیت رهبر معظم ما به همان نسبت افزوده می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیام دیگر حضور مردم در مراسم سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی بصیرت است، افزود: بصیرت به معنای دشمن را شناختن و دشمن را ناکار کردن است. دشمن خستگی و بی‌نشاطی ما را می‌خواهد، اما نفس این حضور به این معنا است که خسته و بی‌نشاط نشده و در صحنه هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha