جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
9 دی

حوزه/ مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد گفت: حماسه ۹دی اثبات کرد که هر زمان از رهبری پشتیبانی و حمایت کنیم به اسلام آسیبی نخواهد رسید، پس امروز باید گوش به فرمان رهبری بوده و منویات ایشان را فصل الخطاب قرار دهیم.

حجت الاسلام صولت حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در گناباد اظهارداشت  : 9 دی یادآور  نماد پیوند مردم ایران با امام خود بود و این پیوند خط بطلانی است بر جریان فتنه در ایران اسلامی که آنها را نابود کرد.

وی ادامه داد : حرکت مردم در 9 دی را می توان معنای سفارش امام خمینی (ره) دانست که فرمودند " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد " ، 9دی غرور امت مسلمان ایران زمین در اعتراض به حرمت شکنی ها و هنجار شکنی های فتنه گران در عاشورای 88 بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت : 9 دی حركتي است كه الگوها و آرمان هايش، برگرفته از آموزه هاي دين اسلام و رنگ و بويش نشات گرفته از روحيه انقلابي مردم ايران اسلامي است .

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد تصریح کرد : به جرات مي‌توان گفت نهم دي ماه 1388 روز "نه" گفتن ملت ايران به  مستکبرین و روز "آري" گفتن به نظام اسلامي و تبعيت مجدد مردم با آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است.

وی ولایت مداری ، شجاعت و بصیرت را درس های 9 دی دانست و افزود : حال با تجربه ای که از 9 دی بدست آوردیم که هر زمان از رهبری پشتیبانی و حمایت کنیم به اسلام آسیبی نخواهد رسید پس باید گوش به فرمان رهبری باشیم و هر نکته ای که ایشان می فرمایند را در اسرع وقت عملیاتی و به سرانجام برسانیم.

این استاد حوزه بیان داشت : هدف فتنه‌گران در فتنه سال 88 پيروزي يا شكست در انتخابات نبود؛ بلكه توطئه‌اي از پيش طراحي شده براي ضربه‌زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران بود كه با بصيرت ملت ايران اين توطئه دشمنان بار ديگر نقش بر آب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha