سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام کریم مقدم پور

حجت الاسلام  مقدم پورگفت: در حال حاضر اگر موسیقی از برنامه های کودک و نوجوان گرفته شود هیچ محتوای مناسبی برای آنها وجود ندارد، ورود روحانیان در این عرصه سبب می شود که برنامه های کودکان و نوجوانان محتوا محور اجرا شود.

حجت الاسلام کریم مقدم پور معاون اجرایی موسسه تبلیغی سراج همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در مدارس و مهد کودک ها، گفت: کار با کودک یکی از اهداف مبلغان موسسه تبلیغی سراج قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از خلاء های موجود در نظام آموزش و پرورش این است که در اکثر مدارس روحانیان حضور ندارند و در حال حاضر فقط از مبلغان به عنوان امام جماعت استفاده می شود.

حجت الاسلام مقدم پور با اشاره به آسیب های تهاجم فرهنگی، گفت: امروزه فضای مجازی سبب شده تا ذهن کودکان و نوجوانان مملو از شبهات و سؤالات عقیدتی شود.

وی در ادامه افزود: من معتقدم حضور روحانی در مدارس آموزش و پرورش فواید فراوانی دارد، مبلغان مدارس امین تاکنون فعالیت های خوبی در راستای پاسخگویی به دانش آموزان داشته اند.

معاون اجرایی موسسه تبلیغی سراج همدان افزود: حوزه و روحانیان باید فعالیت تبلیغی خود را از کودکان و نوجوانان شروع کنند، زیرا شخصیت کودک و نوجوان حقیقت را بهتر قبول می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اگر موسیقی از برنامه های کودک و نوجوان گرفته شود، هیچ محتوای مناسبی برای آنها وجود ندارد، ورود روحانیان در این عرصه سبب می شود که برنامه های کودکان و نوجوانان محتوا محور اجرا شود.

وی در پایان اظهار داشت: خانواده های دانش آموزان باید تربیت دینی را از روحانیان فرا بگیرند و این امر تنها با ارتباط بین روحانی و خانواده های دانش آموزان حاصل می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha