شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ هدف دشمن از تجزیه عراق و تشکیل کردستان ، تأسیس اسرائیل جدید در منطقه و تضعیف چهار کشور اسلامی است تا ازاین طریق بتوانند این کشورها را تسلط پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اقشارمختلف مردم بابیان اینکه هدف مذاکره دشمنان با کشورهای اسلامی درحقیقت دوشیدن و درسیطره قرار گرفتن است و اگر کشوری بامعاندین سازش کرد قطعا هزینه آن را پرداخت خواهد کرد بر مبارزه با تروریسم جهانی، کفار، استکبار و استعمارگران تاکید کرد.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حضور جدی استعمار در منطقه عراق تحت عنوان جدایی کردستان هستیم، افزودند: استعمار و استکبار درطول تاریخ با فتنه های مختلف به دنبال مقابله با اسلام و ایران اسلامی بوده اند.

 ایشان افزودند: هدف دشمن از تجزیه عراق و تشکیل کردستان واحد، تأسیس اسرائیل جدید در منطقه مبارزه و تضعیف چهار کشور اسلامی است  تا از این طریق بتوانند این کشورها را  تسلط پیدا کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه از جمله راه های مقابل با این فتنه داشتن سلاح های قوی و قوی کردن بنیه دفاعی است، بر مبارزه و داشتن بصیرت در مقابل دشمنان تاکید کردند.

ایشان اظهار داشتند: نباید اجازه داد این فتنه دشمنان در منطقه همانند گروهی تروریستی در منطقه شکل گیرد و دراین مسئله، لازم است همه مسئولین چهار کشور باهم متحد باشند.

معظم له بابیان اینکه تقابل حق و باطل همیشگی است و تا روز قیامت ادامه خواهد داشت، گفتند: همیشه هر جا حقی بوده، باطل هم بوده و خدا هم نخواسته باطل بر حق پیروز شود، اگر چه معاندین برای ازبین  بردن حقیقت تلاش زیاد کرده اند، ولی تا کنون نتواسته اند به موفقیتی برسند.

این مرجع تقلید با تاکید براینکه دنیا امام راحل را به عنوان بت شکن درعرصه مبارزه با استکبار می شناسند و این روحانی مجاهد و فقیه توانسته خدمت بسیار با ارزشی به مظلومین واسلام کند،افزود: این روحانی فقیه ومبارز می تواند الگوی خوبی برای جامعه اسلامی و همه مظلومان در مقابله بادشمنان باشد.

معظم له با اشاره به اینکه انبیاء الهی درحالی که در دستی کتاب الهی و دردست دیگر ابزاری برای جهاد داشتند برای هدایت مردم مبعوث شده اند، افزودند: روحانیت هم در همان مسیر قراردارد و این اصل مبارزه با معاندین باید از اصول اساسی مردم جامعه اسلامی و مسلمانان در مقابل دشمنان باشد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha