جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تظاهرات مردم بحرین

حوزه/ در شب و روز گذشته مردم مناطق مختلف بحرین با برپایی تظاهرات همبستگی خود را با شهدا، زندانیان انقلابی و شیخ عیسی قاسم اعلام کرده و خواستار پایان یافتن حکومت ظالمانه آل خلیفه شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شب گذشته مردم منطقه المصلی واقع در شمال بحرین، سالروز شهادت شهید یوسف النشمی را گرامی داشته و با حضور در خیابان ها یاد این شهید را گرامی داشتند.

مردم این منطقه ضمن اعلام وفاداری به شهدا و ادامه دادن راه آنها با سر دادن شعارهایی خواستار سرنگونی آل خلیفه و قصاص قاتلان شهدا شدند.

در شمال بحرین در منطقه ابوصیبع نیز مردم با برپایی تظاهراتی با شکوه همبستگی خود را با زندانیان انقلابی مرد و زن اعلام کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی خطاب به آل خلیفه گفتند که دوران ظلم شما روزی پایان می یابد و اسرای ما آزاد می شوند. تظاهرات کنندگان همچنین از آیت الله شیخ عیسی قاسم حمایت کردند.

مردم منطقه شهرکان در غرب کشور نیز با برپایی تظاهرات مردمی خواستار مشارکت در تعیین سرنوشت خویش شدند و شعارهایی در اعلام همبستگی با زندانیان انقلابی سر دادند و تاکید کردند انقلاب آنها علیه آل خلیفه ادامه خواهد یافت.

در منطقه معامیر در نزدیکی ستره نیز مردم با شرکت در تظاهراتی سیاست آل خلیفه در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و در پایان تظاهرات، پرچم اسرائیل و انگلیس را زیر پا گذاشته و سپس به آتش کشیدند.

ظهر روز گذشته مردم معترض و انقلابی منطقه الجفیر، خیابان های اصلی در نزدیک پایگاه نظایم آمریکا را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند و با سر دادن شعارهایی بازداشت و زندانی کردن کودکان توسط آل خلیفه را محکوم کردند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز در این راستا از مردم انقلابی بحرین خواست در فعالیت های هفته همبستگی با بزرگان کرامت شرکت کنند و افزود: این هفته از جمعه آینده آغاز می شود و هدف از آن همبستگی با بزرگان و رهبران انقلابی بحرین است که در زندان به سر می برند و از مشکلات زیادی در زندان رنج می برند و به تازگی نیز از حقوق اساسی خود محروم شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha