شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مرتضی مقتدایی

حوزه/آیت الله مقتدایی گفت: بنده به شخصه ارادت خاصی به مردم مومن و انقلابی و ولایت مدار دیار آذربایجان دارم به ویژه آن که مردم این منطقه علاقه بسیاری به اهل بیت (ع) و خاصه سیدالشهدا(ع) دارند.

آیت الله مرتضی مقتدایی، رئیس کمیسیون «حوزه و روحانیت» اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تقدیر از استقبال خوب علما و شخصیت های حوزوی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برای حضور در اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد اظهار داشت: به لطف الهی مباحث بسیار خوب و ارزشمندی در کمیسیون های سه گانه این دوره از اجلاس به خصوص کمیسیون حوزه و روحانیت مطرح شد که در عین صراحت نکات مطرح شده نشان دهنده دغدغه حوزویان و روحانیت برای تقویت جایگاه «حوزه و روحانیت» در مناطق مختلف کشور از جمله استان های آذری زبان است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه افزود: بنده به شخصه ارادت خاصی به مردم مومن و انقلابی و ولایت مدار دیار آذربایجان دارم به ویژه آن که مردم این منطقه علاقه بسیاری به اهل بیت (ع) و خاصه سیدالشهدا(ع) دارند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین گفت: مردم آذربایجان چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از آن در خط دفاع از نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری بوده و هستند و نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان علیه اسلام و انقلاب و نظام اسلامی دارند.

وی یادآور شد: بنده سفرهای متعددی به این مناطق داشته و با مردم و روحانیت آن حشر و نشر داشته ام و به صراحت می گویم که این عزیزان در مسیر دفاع از دین و انقلاب بسیار جدی، دغدغه مند و پیشگام هستند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha