پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شکوری با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی، افزود: بی شک حضور هوشمندانه و فعالانه حوزویان در عرصه رسانه و فضای مجازی باعث تبلیغ دین و اثرگذاری بسیار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید رضی شکوری، پیش از ظهر امروز در کمیسیون «حوزه و روحانیت» اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، در تبریز با اشاره به اقتضائات و تحولات دنیای امروز، گفت: امروز حضور حوزویان در عرصه فعالیت های رسانه ای ضروری است، اما باید توجه به آفت ها و آسیب های آن هم داشت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی، افزود: بی شک حضور هوشمندانه و فعالانه حوزویان در عرصه رسانه و فضای مجازی باعث تبلیغ دین و اثرگذاری بسیار در این باره می شود.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان غربی ادامه داد: چقدر خوب و لازم است که ما یک ماهنامه در حوزه داشته باشیم که موثر و فراگیر باشد.

امام جمعه خوی همچنین خواستار بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت تبلیغی حوزه شد و گفت: در کنار بحث آموزش نباید از اهمیت مسایل اخلاقی و تربیتی غافل شویم به خصوص این که روحانیت رسالت هدایت جامعه را به سمت اخلاق و تهذیب بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha