جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرماندار مریلند با امضای حکم اجرایی بایکوت اسرائیل را ممنوع ساخت

حوزه/براساس حکم اجرایی که اخیرا توسط فرماندار مریلند به امضاء رسیده، شرکت های تجاری که با دولت قرارداد می‌بندند بایستی متعهد شوند که به هیچ عنوان رژیم صهیونیستی را تحریم و بایکوت نخواهند کرد درغیر این صورت بودجه دولتی آن‌ها قطع خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، فرماندار ایالت مریلند در آمریکا، بایکوت رژیم صهیونیستی را ممنوع ساخته و از این پس شرکت‌هایی که اقدام به تحریم و بایکوت اسرائیل کنند، بودجه دولتی دریافت نخواهند کرد.

براساس اخبار منتشر شده توسط رسانه های محلی، لاری هوگان فرماندار مریلند با امضای فرمان اجرایی جدیدی، در راستای همکاری اقتصادی با اسرائیل، هر گونه تحریم و بایکوت رژیم اشغالگر صهیونیستی را ممنوع ساخت. به این ترتیب تمامی شرکت‌ها و آژانس‌های اجرایی تحت قرارداد دولتی باید پیش از امضای قرارداد با دولت متعهد شوند که دست به تحریم و بایکوت اسرائیل نخواهند زد.

فرماندار مریلند همچنین هیات امنای صندوق و حقوق بازنشستگی این ایالت را مجبور ساخته با شرکت‌هایی که به هر شکلی با جنبش بایکوت، تحریم و عدم سرمایه‌گذاری اسرائیل دارند، قرار داد امضاء نکنند.

زکریا اودینسک، معاون رئیس سازمان دانشجویی «عدالت برای فلسطین» درباره حکم اجرایی جدید فرماندار مریلند گفت: فرمان اجرایی جدید حق آزادی مشتریان را محدود می‌سازد.

این دانشجوی سال اول ارشد جامعه شناسی گفت: وی مدعی است که هدفش حمایت از برابری و حقوق مردم است در حالی که با این کارش در واقع حق انتخاب و تصمیم‌گیری را مشتریان و صاحبان تجارت می‌گیرد. درحالی که هدف جنبش بایکوت اسرائیل مقابله با نقض حقوق بشر است که دائما توسط رژیم اشغالگر اسرائیل انجام می‌گیرد و ارتباطی با نژاد و باورهای مذهبی ندارد.

جنبش «بایکوت، تحریم و عدم سرمایه‌گذاری اسرائیل» در سال 2005 آغاز به کار کرده، و فعالان این جنبش مردمی به منظور حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین، هر گونه ارتباط با رژیم اشغالگر صهیونیستی را ممنوع ساخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha