پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پروژه ساخت «خانه سالمندان اسلامی» در مریلند به حالت تعلیق درآمد

حوزه/ مسلمانان جامعه اسلامی شهر بالتیمور در مریلند که قصد راه اندازی یک «خانه سالمندان اسلامی» داشتند با کارشکنی هایی از سوی اسلام هراسان مواجه شده و پروژه ساخت به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از abc2news، ساخت و تاسیس نخستین «خانه سالمندان اسلامی» در بالتیمور واقع در ایالت مریلند در آمریکا با کارشکنی‌هایی از سوی اسلام‌هراسان مواجه شده و پروژه ساخت آن به حالت تعلیق درآمده است.

این پروژه پیشرفت خوبی داشته تا اینکه نماینده شورای شهر متوجه می‌شود این خانه سالمندان پس از تاسیس قرار است به سالمندان و بازنشستگان مسلمان تعلق بگیرد.

در این میان درحالی که نماینده شورای شهر با ایجاد یک خانه سالمندان برای مسلمانان مخالفت کرده‌اند، اعضای جامعه اسلامی از مردم خواسته‌اند سئوالات‌شان درباره دین اسلام را از آنان بپرسند و با حضور یافتند در مرکز اسلامی با همسایگان و فرهنگ‌های دیگر آشنا شوند. مرکز اسلامی در این باره جلساتی را تشکیل داده و اعضای مسجد قصد دارند با برگزاری نشست‌های متعدد مردم را با اسلام آشنا ساخته و نگرانی‌های آن‌ها را برطرف سازند.

عبدالله دیبا از فعالان این پروژه به خبرنگاران گفت: من باور دارم که اگر ما به ارزش‌های آن‌ها احترام بگذاریم، آن‌ها نیز ارزش‌های ما را درک کرده و به آن احترام خواهند گذاشت. معتقدم بهترین شیوه برای پیروزی بر قلب مردم و اتحاد بشریت، بازکردن درها به روی همدیگر و درهای باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha