جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگردان بلژیکی هم به جنبش ضد صهیونیسم پیوست

حوزه/ کارگردان بلژیکی نمایش فیلمش را در جشنواره ای در اسلواکی که تحت حمایت رژیم صهیونیستی بود لغو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کارگردان بلژیکی نمایش فیلمش را در جشنواره ای که تحت حمایت رژیم صهیونیستی بود لغو کرد.

پس از تحریم اقتصادی علیه دولت صهیونیستی، تحریم فرهنگی نیز به نوبه خود در حال افزایش است. مردم از جمله هنرمندان، خوانندگان، بازیگران و کارگردانان، هر روز بیشتر و بیشتر تصمیم می گیرند که دولت آپارتاید صهیونیست را تحریم کنند.

از این میان Jan Beddegenoodts کارگردان بلژیکی نام خود را به لیست اشخاصی که رژیم صهیونیستی را تحریم کرده اند اضافه کرد. او نمایش  فیلم خود به نام « Thank God It’s Friday» را در جشنواره فیلم در براتیسلاوا، اسلواکی لغو کرد.

این جشنواره توسط رژیم صهیونیستی حمایت می شود و این کارگردان بلژیکی مایل نیست که با آن در ارتباط باشد. علاوه بر این، فیلم او به داستان 600 ساکن روستای نبی صالح در کرانه غربی ارتباط دارد که به شجاعت ساکنان روستا در برابر سرکوب و اشغال نظامی صهیونیست ها اختصاص داده شده است. روستاییان بدون خشونت علیه سربازان صهیونیسم زندگی خود را به خطر انداختند که باعث کشته شدن سه مبارز از روستا می شود.

Jan Beddegenoodts به فهرست در حال رشدی از هنرمندان و کارگردانانی پیوست، که نمی خواهند با استفاده از نامشان جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را پاک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha