پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل سعود

حوزه/ استاد دانشگاه ژوهانسبورگ با تاکید بر این که آمریکا، صهیونیسم و صهیونیسم سعودی سعی دارند دنیا را تحت سیطره خود قرار دهند، گفت: وضعیت کنونی خاورمیانه در دهه ۱۹۶۰ پایه گذاری شد؛ این شرایط از توافقنامه سایکس پیکو آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پرفسور هارون عزیز، صبح امروز در کنفرانس بین المللی وحدت، در تهران گفت: وحدت و یکدلی یکی از مهمترین شاخصه های دین اسلام است و مهم آن است که این مفهوم را در عصر حاضر پیاده کنیم؛ آن هم در عصری که عصر تسلط قدرت های اهریمنی است.

وی با تاکید بر این که آمریکا، صهیونیسم و صهیونیسم سعودی سعی دارند دنیا را تحت سیطره خود قرار دهند، افزود: وضعیت کنونی خاورمیانه در دهه 1960 پایه گذاری شد؛ این شرایط از توافقنامه سایکس پیکو آغاز شد.

استاد دانشگاه ژوهانسبورگ بیان کرد: سه توافقنامه عمده بین المللی دیگر نیز دراین بین وجود داشت که به سرزمین های اسلامی تحمیل شد؛ این توافقنامه ها به دنبال تسلط به جهان است.

فعال علمی و فرهنگی وحدت در جهان اسلام بیان کرد: این توافقنامه ها به دنبال آن بودند که منابع نفت و انرژی را در اختیار بگیرند که منابع نفتی هفت کشور منطقه است.

پرفسور هارون عزیز تصریح کرد: هدف دیگر دشمنان علیه جهان اسلام، راه انداختن جنگ های منطقه ای مسلمانان است تا با این اقدام به ثروت بیشتر برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha