جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم امین السید - رئیس دفتر سیاسی حزب الله

حوزه/ رئیس دفتر سیاسی حزب الله گفت: به لحظه شکست توطئه آمریکا و صهیونیسم در منطقه نزدیک شده ایم و فاصله آمریکا با تحمیل سیاست های خود بر منطقه زیاد شده است و برای همه روشن شده این شهدا و خون شهدا است که سرنوشت آینده منطقه و اسلام را تعیین می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان صبح امروز در مراسم یادبودی گفت: دستاوردهای بزرگی که امروز برای لبنان حاصل شده نشان می دهد ما بسیار به لحظه شکست توطئه آمریکا و صهیونیسم در منطقه نزدیک شده ایم و فاصله آمریکا با تحمیل سیاست های خود بر منطقه زیاد شده است و برای همه روشن شده این شهدا و خون شهدا است که سرنوشت آینده منطقه و اسلام را تعیین می کند نه اسرائیل و آمریکا.

وی افزود: آمریکا از ساختن داعش چند هدف را دنبال می کرد که اولین هدف آنها تخریب چهره اسلام و دین بود تا اسلام را در اذهان نسل حاضر و جوانان جهان بدنام کند و همه آنها را به فساد و تباهی بکشاند و انسانها را از دل بستن به دین و اسلام در زندگی روزمره خود نا امید سازد.

سید ابراهیم امین السید گفت: دومین هدف اصلی آمریکایی ها از ساختن داعش نیز این بود که کشورها و ارتش ها و گروه های مؤثر منطقه به ویژه گروه های استکبار ستیز و دشمنان صهیونیسم در منطقه را نابود کنند که به این هدف نیز دست نیافتند.

رئیس دفتر سیاسی حزب الله افزود: سومین هدف آنها هم این بود که پس از این همه خرابی و ویرانی، آمریکا و اسرائیل به راحتی و آسانی بتوانند سرنوشت منطقه و ثروت های آن را به دست بگیرند که اکنون تمام امیدهای آنها در این زمینه بر باد رفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha