پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید هاشم حیدری ، دبیرکل حزب الله عراق

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم الحیدری رهبر حزب الله عراق گفت: رژیم آل سعود در اداره امور امکان مقدسه در مکه و مدینه مورد اعتماد نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری رهبر حزب الله عراق گفت:رژیم آل سعود در اداره امور امکان مقدسه در مکه و مدینه مورد اعتماد نیست.

وی در سخنرانی اخیر به مناسبت پیروزی های نیرو های عراق بر گروهک تروریستی داعش در موصل تاکید کرد: اعتمادی به رژیم آل سعود در اداره مقدسات اسلامی نیست و تنها کسی که در خصوص مکه و مدینه از او بیم می رود، همین رژیم آل سعود است.

الحیدری بر ملت یمن درود فرستاد و مقاومت آنان را علیه متجاوزین سعودی ستود و اتهامات عربستان را در خصوص موشک های یمنی که به سمت اراضی عربستان پرتاب می شود مبنی بر اینکه هدف گیری مقدسات در مکه و مدینه است رد کرد.

شایان ذکر است که فعالان بار ها خواستار شدند که اداره موسم حج بین المللی شود و از تسلط رژیم آل سعود بر امور آن ممانعت شود تا رژیم از این موسم برای تحمیل اراده سیاسی و اقتصادی خود بر مسلمین و کشور هایشان سوء استفاده نکند.

 دکتر سعید شهابی معارض برجسته بحرینی هم در این زمینه گفت: آل سعود تلاش می کند تا بر تمامی مسلمین مسلط شوند و این کار را از طریق مراسم حج انجام می دهد.

شهابی همچنین تاکید کرد که آل سعود این حق و شایستگی را ندارد که حرمین شریفین را به تنهایی اداره کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha