شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 432470
۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین گفتند: ما در انتظار روزی هستیم که غده سرطانی اسرائیل نیز از سرزمین فلسطین برکنده شود و آن روز بی شک خواهد آمد و هرکس به خداوند و رسالت ها و ادیان آسمانی ایمان دارد باید در این میدان درگیری در جبهه مردان سرسخت خدا باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، علمای بحرین امروز با صدور بیانیه ای سرنگونی و نابودی داعش در منطقه را تبریک گفتند.

علمای بحرین برچیده شدن شجره خبیث و آدمکش داعش از سرزمین عراق و شام را تبریک گفته و تاکید کردند داعش شجره ای خبیث و مسخ شده بود که دست پرورده کارگاه های تولید تروریسم در غرب به رهبری آمریکا و صهیونیسم بود.

در این بیانیه آمده است: نابودی داعش یک پیروزی بزرگ است که به دست مردان مقاومت اسلامی رقم خورد؛ مردانی که بارها ثابت کرده اند ضامت برقراری صلح و امنیت حقیقی هستند و اکنون مقاومت بهترین گزینه استراتژیک برای تامین امنیت وحمایت از بشریت در برابر طاغوت و مستکبران جنایتکار به شمار می رود.

علمای بحرین ادامه دادند: ما در انتظار روزی هستیم که غده سرطانی اسرائیل نیز از سرزمین فلسطین برکنده شود و آن روز بی شک خواهد آمد و هرکس به خداوند و رسالت ها و ادیان آسمانی ایمان دارد باید در این میدان درگیری در جبهه مردان سرسخت خدا باشد و آنها را با هر روشی که می تواند یاری کند که آنها طبق وعده الهی به زودی پیروز خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha