جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهر امام حسن(ع) در نزدیکی کربلا آماده پذیرایی از زائرین اربعین است

حوزه/ آستان مقدس حسینی اعلام کرد: شهرک زائر سرای امام حسن مجتبی (علیه السلام) درهای خود را برای استقبال و مهمان نوازی از زائران اربعین حسینی گشوده و بر تکمیل تمامی مقدمات خدماتی و لجستیک تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی اعلام کرد: شهر امام حسن مجتبی (علیه السلام) در های خود را برای استقبال و مهمان نوازی از زائرین اربعین حسینی گشوده و بر تکمیل تمامی مقدمات خدماتی و لجستیک تاکید کرد.

شهر امام حسین مجتبی(ع) 17 کیلومتر از سمت شهر نجف اشرف از حرم امام حسین (ع) فاصله دارد و مساحت آن به بیش از ۲ هکتار می رسد و شامل مجتمع اداری دو طبقه، مسجدی با مساحت دو هزار متر، مهمانسرای هزار نفری، 16سالن مختلف، سوئیت، درمانگاه، ایستگاه تصفیه آب و 32 پارک با فواره ها و مانیتور های بزرگ است.

پیش بینی می شود که بیش از 25 میلیون زائر از داخل و خارج عراق در زیارت اربعین امسال شرکت کنند و آستان حسینی تمامی تدابیر لازم را از زیرساخت ها، مراکز خدماتی، ایستگاه های استراحت و سکونت زائرین اندیشیده است.

هشام العمیدی مدیر شهر امام حسن(ع) گفت: این شهر تمامی مقدمه سازی های لازم را انجام داده و در های خود را برای استقبال از زائرین اربعین حسینی گشوده است.

وی افزود: سالن ها و سوئیت هایی برا زائرین آماده شده و سه وعده غذایی به همراه خدمات عمومی و بهداشتی در طول ایام اربعین به زائرین امام حسین(ع) ارائه می شود.

مدیر شهر امام حسن(ع) اشاره کرد: یک همکاری و هماهنگی با مراکز بهداشتی و پزشکی در تعدادی از استان ها برای ارائه خدمات بهداشتی به زائرین انجام شده و با تعدادی از مؤسسات دینی و فرهنگی برای برپایی فعالیت های مهم در خلال ایام اربعین حسینی همکاری می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha