جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در ششمین روز نمایشگاه مطبوعات-۳

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه تسهیلات دانشجویی اربعین به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین و حضور دانشجویان در این مراسم معنوی، اظهار داشت: در راستای حضور نسل جدید دانشجویان انقلابی در حماسه بزرگ اربعین حسینی، ما موظف بودیم تا حمایت های لازم را از حضور چشم گیر دانشجوایان در این مراسم داشته باشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد مرکزی اربعین به عنوان یک عضو فعال حضور دارد و به سهم خود حمایت های مادی و معنوی را از دانشجویان این دانشگاه انجام داده ایم و به دانشجویانی که قصد حضور در مراسم اربعین را داشته باشند با موافقت هیئت رئیسه دانشگاه وام قرض الحسنه اعطا می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان داشت: همچنین دانشگاه هایی مثل ایلام و کرمانشاه که در نقاط مرزی هستند، موظف هستند تا از عموم زائران حسینی پذیرائی به عمل آورند. ونیز در مسیر نجف به کربلا موکب های دانشگاه آزاد آماده ارائه خدمات به دانشجویان حاضر در مراسم اربعین حسینی هستند. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha